wtorek, 4 października 2016

stół!

Chwalę się moim wytęsknionym stołem z toczonymi nogami :D





Krzesła są oczywiście tymczasowe, lampa też. Na fotach widać także moją dumę, czyli dwuwarstwowe zasłony własnej produkcji. Stół ma wymiary 130 x 90 cm w stanie jak na zdjęciach plus dwie dostawki po 45 cm, co daje po całkowitym rozłożeniu wymiary 220 x 90 cm. Według mnie takie rozmiary są bardzo praktyczne w użytkowaniu. Mebel jest pięknie wykonany i jestem nim zachwycona. Szukałam takiego stołu miesiącami  nim znalazłam w necie odpowiedni zakład stolarski.  Ze stołem przyjechał tez stolik kawowy, ale muszę go zaaranżować jakoś i dopiero wtedy pokażę. W sumie czekałam 2 miesiące na dostawę (robione na wymiar), ale warto było czekać.

Te jesienne zachody słońca są po prostu fantastyczne!





3 komentarze:

  1. Witaj
    Stół jest piękny- możesz podać namiary skąd to cudo jest??

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za późną odpowiedź, ale może się jeszcze przyda. Stół był robiony na zamówienie na szarafin.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostalam piękny biały debowy stół z blatem,przepiękny, solidne wykonanie,bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń