czwartek, 1 sierpnia 2013

SSO zakończony!!!!

Nadszedł ten moment. 
Uwaga, uwaga.
Dnia 01.08.2013 został ukończony Stan Surowy Otwarty!!!
:wave::wave::wave:


Nie ukrywam, że gdy pojechałam wczoraj na budowę, to się (znowu) wzruszyłam, bo miałam wreszcie POKOJE. I, kurcze, podoba mi się dom w środku. Co prawda wczoraj panowie jeszcze stawiali ostatnie ścianki w wiatrołapie i kuchni i pełno było bałaganu oraz ich bambetli, że o gruzie nie wspomnę, ale co tam, chałupa jak malowana. Z tego względu załączam zdjęcia jeszcze z nieładem.

Wczorajsze ujęcie domu z kominami. Nawet nie wiedziałam, że one będą mieć inne rozmiary:rolleyes:  Komin z lewej jest od kominka, jest wyższy niż w projekcie..







 A tu już widok na łazienkę z oknem oraz drzwi sypialni.


I odwrotnie, z łazienki na przedpokój.


Tu salon widziany z tarasu. Na prawo od kominka - kuchnia. Patrząc z tej strony pokój ma 5,8m.



Dom od strony północnej, czyli łazienkowe okno oraz na poddaszu. Te okno było wybijane, gdyż zdecydowaliśmy się na nie jak już ściana była postawiona. Przy okazji nadmienię, że jeszcze nie byłam na strychu, gdyż mój lęk wysokości nie pozwala mi wejść po drabinie, która jest byle jak zrobiona z desek. Poza tym musiałabym zrobić pół-szpagat, aby stanąć na podłodze, a to jak dla mnie zbyt niebezpieczne. Na razie tylko zdjęcie wejścia, czyli dziura na schody.




I na koniec finalne zdjęcie z dzisiaj. Dach w całości. Na razie nie kładziemy blachodachówki, może nawet do wiosny poczekamy z tym.

Oto mój HOME SWEET HOME:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz