poniedziałek, 29 lipca 2013

dom po zmianach

Niejako na życzenie czytelników :D pokazuję plan domu po wprowadzeniu zasadniczej zmiany, czyli schodów. Od razu uprzedzę, że nie znalazłam odpowiedniego modelu schodów i na załączonym planie są proste, ale w rzeczywistości będą coś jakby zabiegowe, bo skręcą nad pomieszczeniem gospodarczym.

Dodam, że tym razem zrobiłam plan dokładnie, czyli na prawdziwym projekcie, tak więc zachowałam proporcje. W poprzednim, dopieszczonym co prawda, planie, wiatrołap wyszedł dwa razy większy. Tym razem nie nanosiłam już mebli, bo mi się nie chciało. Tylko łazienki urządziłam.


Jak już kiedyś wspominałam, wiatrołap nie wyszedł najszczęśliwiej. Jest trochę mało miejsca. Wnęka przy pomieszczeniu gospodarczym do miejsce na szafę, a raczej szafkę, bo tam jest raptem 80cm. Cóż, mamy super salę balową, pardon, poddasze, ale wejście nie teges. Tak szczerze mówiąc, to mi to nie przeszkadza :D

Ups, zapomniałam wstawić drzwi z wiatrołapu do holu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz