środa, 7 września 2016

laundry room

Nie mogłam dłużej patrzeć na mój kącik pralniczy, więc wzięłam się za robotę. Czekałam, bo może zrobią nam wreszcie ściankę i będę miała zamknięte pomieszczenie, ale sprawa się przeciąga. Pomalowałam farbą z niebieskiej łazienki dwie ścianki i od razu zrobiło się przyjemniej. Wyszorowałam też wszystkie sprzęty, t.j. pralkę, żelazko, odkurzacz i deskę do prasowania i aż blask teraz bije od nich. Mąż przykręcił mi półki i od razu jest pięknie. Oczywiście to nie koniec urządzania tego miejsca, ale więcej zrobię jak już będzie ta nieszczęsna ściana.




Na półce stoi mój ukochany pomocnik-pojemnik z chemią do sprzatania i miotełką pokojówki z Downton Abby - uwielbiam paradować z nimi od łazienki do łazienki :D


6 komentarzy:

  1. Oooo przypomniałaś mi o Downton Abby - uwielbiałam ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomieszczenie już ładnych kształtów nabrało :)

      Usuń
  2. Też chcę użyć tej farby w pralni. Jak ona się sprawdza po dłuższym używaniu? Kolor jest trwały?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę użyć tej farby w pralni. Jak ona się sprawdza po dłuższym używaniu? Kolor jest trwały?

    OdpowiedzUsuń
  4. Farba jest świetna i nic się nią nie dzieje. W łązience sprawdza się fenomenalnie, a i na kominku doskonale znosi temperaturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo praktyczne pomieszczenie

    OdpowiedzUsuń