wtorek, 16 czerwca 2015

finanse

Czas na kolejne podsumowanie poniesionych wydatków. Na tym etapie kwoty rosną niczym na drożdżach, co wywołuje dwojakie odczucia: radość z postępu prac i smutek z powodu topniejącego konta.

styropian 2.600 zł
materiały na podłogówkę i resztę hydrauliki 12.000 zł
robocizna 5.800 zł

RAZEM 20.400 zł

W następnym etapie, przy montażu pieca, hydraulik wycenia swoją robotę na około 3.000 zł plus materiały 3.000 zł plus piec 6.500 zł, ale to wszystko wyjdzie w praniu. Jak zamontujemy już wszystko to podliczę wszystko od początku.

Tymczasem wczoraj zamówiliśmy materiały do wylewek w lokalnym składzie budowlanym i miło nam było, gdy jego właściciele ucieszyli się na nasz widok, gdyż nie mogą się doczekać nowych sąsiadów (cytuję). Jak to mówi mój małżonek, na wsi jeszcze nie mieszkamy, a już znamy więcej sąsiadów niż mieszkając kilka lat w bloku. Jak wiadomo ludzie na wsi są bardziej otwarci w porównaniu z miastem, gdzie wszyscy kiszą się we własnych ścianach. A tu nie raz i nie dwa obcy ludzie mówią mi dzień dobry, gdy stoję na ganku, bo oni już wiedzą, że jestem nowa, a ja niekoniecznie ich kojarzę. I bardzo mi się to wszystko podoba!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz