piątek, 25 marca 2016

elewacja

Zanosi się na to, że wkrótce oprócz dużych zmian w środku domu zajdą również duże zmiany na zewnątrz. Jesteśmy ugadani z ekipą na zrobienie struktury wraz z położeniem kamienia wokół okien, drzwi i na cokole plus zrobienie tarasu oraz wykończenie ganku, a także obłożenie kamieniem murka pod ogrodzeniem frontowym. Termin jest ustalony na pierwszą możliwą sposobność (pogoda w dużej mierze tu zaważy), tak więc może to być za dwa tygodnie, a równie dobrze za dwa miesiące, ale musimy być przygotowani, znaczy się musimy wybrać sobie kamień i nawet go kupić. 

Trochę mi ulżyło, bo bałam się, że nasza cytryna postoi tak jeszcze rok, ale na szczęście nie będzie już dłużej straszyć. Chcemy obkleić dom jakimś piaskowcem albo innym kamieniem w kolorze żółtawym, ale na razie nie mamy nic konkretnego na oku. Cena będzie tu ważnym czynnikiem przy wyborze. Przejrzałam sobie co nieco i oczywiście to, co mi się najbardziej podoba jest drogie, bo jakieś 80 zł/mkw. Takie cudo:


Jest to drogie, bo grube na 3 cm, ale niewątpliwie wielkiej urody i kolor ma idealny - taki optymistyczny. Podoba mi się także takie coś jak poniżej.:


Taka obwódka wokół okien bardzo mi pasuje i coś takiego chcę zrobić, tylko jaśniejszy kolorek.

Dość tani jest gnejs, ale on jest strasznie nieregularny i nie wiem jak by to się kładło. Może jako podłoga na ganku wyszłoby ładnie. Takie coś:


Musimy się wybrać na skład i pooglądać, bo kompletnie zieloni jesteśmy w tej kwestii. 






1 komentarz:

  1. Pierwsze zdjęcie to bardzo ładny i popularny wzór płytek elewacyjnych z naturalnego piaskowca s stylu starej cegły.

    OdpowiedzUsuń