piątek, 24 lipca 2015

sypialnia - inspiracje

Rozmyślam sobie o naszej sypialni. Długo. Przeglądałam inspiracje w internecie, szukałam produktów w sklepach. I nic. Nie byłam przekonana. Postanowiłam więc poddać się pierwszym odczuciom oraz pomysłom i powrócić do pierwotnej koncepcji.

Chciałam, żeby była tak trochę aligancka - zasłony żakardowe, kryształowy żyrandol, białe meble i ciemne ściany - ale kompletnie mi się to nie kleiło. 












Owszem, ładne to, eleganckie i podoba mi się bardzo, ale ciągnie mnie do czegoś innego. Kurcze, nic na to nie poradzę, ale chyba chcę mieć sypialnię po angielsku z zasłonami w kwiaty. 



















Naprawdę, te kwietne sypialnie są dla mnie rewelacyjne i gęba sama mi się śmieje na ich widok. Tak więc może jednak urządzę taką właśnie sypialnię. Ostatnio wpadło mi w oko łóżko z Ikea, które idealnie pasowałoby do takiego wnętrza. Normalnie zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia!



Do tego komoda, stoliki nocne i szafa Pax (2 metry szerokości).





Szafę zaplanowałam wstępnie tak (koszt 2.140 zł, drzwi jak powyżej):



Na zasłony pasowałaby taka tkanina:





Ech, jakoś ciężko mi idzie planowanie tej sypialni.

3 komentarze:

  1. Musze przyznać, że ta druga opcja wygląda jak na razie super :) Mam nadzieję, że uda ci się dobrać wszystkie elementy! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ta angielska sypialnia podoba mi się niezmiennie i spróbuję zrobić ją wg powyższych przykładów. Kwiaty w sypialni spodobały się już wielu osobom :)

    OdpowiedzUsuń