środa, 6 lipca 2016

korona

Miniony tydzień nie przyniósł żadnych nowości, bo byłam kontuzjowana. Skręcałam regał i szlag trafił mi mięśnie pleców, w efekcie nie mogłam chodzić, leżeć, siedzieć ani nic w ogóle, tylko stękałam z bólu. Pierwszy raz w życiu tak mi się zrobiło. Musiałam jeździć na zastrzyki przeciwbólowe, bo inaczej chyba bym się wykończyła. Robota więc stanęła i się wkurzyłam bardzo. Miałam skosić trawę, a tak nie wiadomo kiedy to zrobię, bo plecy ciągle mi szwankują.

No ale szczęśliwie coś się zmieniło, bo przyjechali panowie od drzwi i wreszcie mam wymienione dwa wadliwe skrzydła na nowe oraz tunel w kuchni. Zamocowali też koronę z obu stron drzwi od wiatrołapu i po prostu szaleję za nią. Drzwi wyglądają niezwykle dostojnie i jak tylko wiatrołap pomaluję na czekoladowo to efekt będzie niesamowity.




A taki wianeczek sobie uplotłam i powiesiłam na drzwiach od wewnątrz.



Jutro ma przyjść facet od rolet, więc może wreszcie pozbędę się tych folii malarskich z okien. Karnisze już wszędzie wiszą, a nawet powiesiłam zasłony w gabinecie. Teraz mogę się zająć szyciem tych do salonu, bo już mogę się schylać.  Czekam na wycenę stołu do salonu oraz robi się numer domu na elewację.



4 komentarze:

  1. Trzymaj się! A dopiero co kminiłam czemu taka cisza się zrobiła... co prawda mnie na tydzień odcięli internet (znaczy modem się popsuł), ale zaglądałam z telefonu ;) A trawa? Nie zając, nie ucieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna śledzę bloga, muszę powiedzieć, że sporo rozwiązań podoba mi się bardzo :)

    jestem teraz na etapie wielkiego remontu, ale wszystko planuję w szarościach,
    napisz proszę, co to za białe drzwi, i jak dopasowuje się do nich koronę, myślę, że super wyglądałoby w mojej sypialni (granatowa wykładzina, szare ściany i białe meble )

    Maja

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! :)
    Nasze drzwi są firmy Classen wzór Morano, malowane. Sa lekkie i niezbyt tłumią hałasy. Jakbym miała więcejkasy to kupiłabym droższe i porządniejsze, ale cóż. Korona jest klejona do ściany i musi mieć te pionowe listwy wzdłuż futryny. Polecam Ci takie korony, bo niesamowicie dodaja elegancji wnętrzu, zwłaszcza przy szarych, czy czekoladowych ścianach. Taka korona to chyba około 200 zł kosztuje.

    OdpowiedzUsuń