wtorek, 26 sierpnia 2014

kanalizacja

Po zakończeniu głównych prac na dworze, czyli montażu ogrodzenia, mąż zabrał się za podłączenie szamba. Z teściem wykopali rów pod rurę, a napracowali się przy tym niczym koń za pługiem. Wszystko przez wodę, która stoi wysoko i podmywała im to, co wykopali. Zresztą woda stoi też w rowie oraz w każdym dołku. Komarów przez to całe chmary latają. No ale jak ma być sucho jak leje co drugi dzień? Wracając do kopania, to panowie klęli przy tym na czym świat stoi. Teściu ledwo się po tym ruszał, bo wiadomo, lata robią swoje, a i mąż ledwo dowlókł się do domu. Jakie to szczęście, że w tym sezonie to koniec prac zewnętrznych. Wstawiliśmy dodatkowo taki trójnik, aby w razie awarii był łatwy dostęp do rury.



A dziś leje od rana, małżonek pojechał więc podłubać troszkę w chałupie. Teraz planujemy postawić dwa słupy na ganek, ale trzeba je najpierw przyszykować.

7 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że robicie dobrze instalacje kanalizacyjną, tylko jeszcze nie zapomnijcie jej ocieplić, gdyż może wam przymarzać zimą. Również bardzo istotne jest dbanie o czystość rur kanalizacyjnych. U mnie co jakiś czas przyjeżdża https://www.stankan.pl/wuko i kompleksowo czyści całą instalację kanalizacyjną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama kanalizacja jest bardzo ważna i ja sobie nie wyobrażam życia bez niej. Zresztą u siebie na działce zamontowałem pompę ręczną https://www.dostudni.pl/pompy-reczne,b19.html więc nie dość, ze fajnie wygląda to jeszcze jest funkcjonalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie opisane. Czekam na jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie sama kanalizacja to dość istotna kwestia tak jak samo przyłącze sanitarne. U mnie te wszystkie prace wykonywała firma https://rost.wroclaw.pl/ i jestem przekonana, że zrobiła je bardzo profesjonalnie. W końcu hydraulika do prostych rzeczy nie należy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń