czwartek, 1 października 2015

lampy kuchenne


Wątek lajtowy. Znaczy lampowy ;)

Szukam i szukam lamp do kuchni, do powieszania nad blatem, tuż przy oknie. Ma to być coś niedużego, niezbyt rzucającego się w oczy. Dodatkowo będzie też żyrandol na środku sufitu, ale szczęśliwie już go mam. Pozostał więc problem tych dwóch lamp. Chodzi o takie coś mniej więcej:


No i szukam, wertuję, i sama nie wiem. Co mi wpadło w oko:











Bardzo podobają mi się trzy ostatnie, zwłaszcza ta na końcu, taka lekko kwadratowa, jak słoik trochę. Chcę, aby lampy były niezupełnie przeźroczyste, takie właśnie ja te powyższe szkło. Ceny też są względne, bo do 300 zł za sztukę, choć wolałabym mieć dwie w tej cenie. 

7 komentarzy:

  1. Mnie sie podobaja piate od gory. Jesli by byl mleczne to jeszcze lepiej. Mozna latwo zmienic zarowke , dac dowolna np te oszczedna, daja szerszy strumien swiatla . Przesylam pozdrowienia.
    Ps . Plytki bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie coraz bardziej podoba się przedostatnia. A żarówkę wolałabym przeźroczystą, aby była mniej widoczna, ale nie będę sie upierać przy takowej. Pozdrawiam również!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj właśnie w takich pomieszczeniach jak kuchnia czy sypialnia staramy się o to, aby nasze oświetlenie było najwyższej jakości. Ja jestem zdania, że doskonale sprawdzi się taśma LED http://aranzujemy.pl/tasma-led-do-sypialni-jaka-wybrac na pewno jeśli chcemy jej użyć w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie jako dekoracja takie lampki jak najbardziej powinny się sprawdzić. Jeśli natomiast mówimy o głównym oświetleniu to moim zdaniem doskonale sprawdzą się taśmy LED. Ja bardzo chętnie korzystam ze sklepu https://sklep.neonica.pl/ gdzie właśnie takie taśmy LED można nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń