piątek, 27 maja 2016

finałowe różności

Emocje sięgają zenitu. Spać nie mogę już od 5 rano, choć padam na twarz już o 23 wieczorem. Ostatni tydzień ostro daje mi się we znaki, bo 12-sto godzinne sprzątanie, pakowanie, montowanie jest dość wyczerpujące. Ale to nic, byle do soboty i już będzie lżej.

Wczorajszy czwartek, czyli Boże Ciało, spędziliśmy pracowicie. Blaty są przycięte i docięte oraz przykręcone. Został do podłączenia zlew i bateria. Indukcja działa.  Ponadto zerwałam wreszcie folię z drzwi wejściowych i je umyłam. Powywalałam wszystkie kartony porozkładane na podłodze w salonie i aż pokój się od tego powiększył. Pozamiatałam cały dom i umyłam z grubsza podłogi, żeby się nie pyliło kurzem. Już zapomniałam jak piękne mam panele :) Poniżej widać trochę podłogę wraz z listwami podłogowymi, które zapomniałam wkleić ostatnio. Uwielbiam tę listwę pod oknami tarasowymi, a to położona poziomo - frezem do przodu - listwa podłogowa, tylko że skrócona.






Przy okazji mycia okien zauważyłam straszną rzecz. Chyba zniszczyłam parapety granitowe na amen :( W sklepie nie powiedzieli mi, że trzeba je impregnować, wręcz podkreślili, że NIE trzeba. Niestety wprowadzono mnie w błąd. No i jak raz myłam okna kilka miesięcy temu to pochlapałam je wodą z płynem i zostały ślady. Myślałam, że to takie powierzchowne plamy, więc nie wycierałam tego. Tymczasem chyba tego nie usunę, bo wsiąkło na stałe. Strasznie mi szkoda tych parapetów i to wszystkich :( Lipa wyszła straszna :( Kupię jakiś preparat, ale wątpię w sukces.


Za to dobra wiadomość jest taka, że spłuczka sedesowa działa :)



5 komentarzy:

  1. Tak, już mieszkamy i jest fajowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jest Pani zadowolona z paneli? Mam wielką ochotę kupić takie same bo bardzo mi się podobają ale chciałabym wcześniej poznać Pani zdanie po jakimś czasie użytkowania ich ;)
    Będę bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam z czego jest wykonany parapet oraz jaki to kolor? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parapet jest biały w takie jakby drobne kropeczki piasku, z granitu. Nie został zaimpregnowany i wygląda fatalnie, ale nie wiem, czy impregnat zatrzymałby wodę.

      Usuń