środa, 4 maja 2016

meble kuchenne skompletowane

Zgodnie z planem pojechaliśmy po meble kuchenne do Ikea. Niestety, wbrew pierwotnym planom, nie pojechaliśmy na tygodniu, gdy ruch jest mały, ale w najgorszy dzień w roku, czyli 2 maja. Na miejscu byliśmy o 10.10 i już wtedy parking był pełny. Po konsultacji  ze sprzedawcą w sprawie mebli kuchennych (40 minut) ruszyłam z kopyta między regały kompletować wszystko. Pojechaliśmy w 4 osoby, a wózków mieliśmy 5 i przy kasie utworzyliśmy długi ogon. W sumie poszło nam dość sprawnie, ale w samym sklepie zeszło nam 4,5 godziny. Cała wycieczka do sklepu zajęła 10 godzin wliczając rozładunek miliona paczek. Byliśmy kompletnie wykończeni, ale ja mimo to szalałam z radości, oczywiście tak statycznie, bo zmęczenie mi nie pozwalało wyeksponować tę radość.

Paczki teraz leżą sobie grzecznie i czekają na montaż. Mam nadzieję, że zabierzemy się za to najpóźniej w weekend i że wszystko wzięliśmy z listy. Oprócz mebli kuchennych przywieźliśmy też wielką szafę do sypialni oraz drobiazgi typu pościel, patelnie, talerze oraz zmywarkę. Zastanawialiśmy się jeszcze nad wzięciem sofy i fotela, ale nie zmieściłyby się w samochodzie.

 Nie mogę już wysiedzieć w mieszkaniu wiedząc, że tam czeka na mnie mój piękny dom :)


Te szafki wybrałam:









6 komentarzy:

  1. Piękna jaśniutka kuchnia, świetny wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Oby wszystko udało się zrobić tak jak sobie wymyśliłam.

      Usuń
  2. Świetny wybór! :) Moja kuchnia będzie baaardzo podobna ;) Powiedz tylko czy wszystko Wam się zmieści tak z katalogowych wielkości szafek czy coś będzie na wymiar? Bo u nas wszystko będzie dopasowane, więc będzie zabawa...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z moich wcześniejszych pomiarów oraz po wstępnym sprawdzeniu w kuchni - tak, wszystko pasuje tak jak było kupione, bez przeróbek. Jedynym problemem są tyły szafek w miejscu gdzie jest zlew i kontakty, bo nie można dosunąć szafki do ściany. Tam, gdzie wystają rury chyba najprościej będzie usunąć tyną ściankę, a tam gdzie kontakty - wyciąć otwory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe meble kuchenne to niewątpliwie klasyka… Równie piękne meble kuchenne w tym kolorze znalazłam na https://meblelupus.pl/21-bella-bianco-klasyczne-meble-kuchenne. Meble te świetnie łączą się z naturalnymi materiałami - drewnem, cegłą, ceramiką, mogą stanowić mocny punkt kuchni w stylu rustykalnym.

    OdpowiedzUsuń