poniedziałek, 7 stycznia 2013

zakupy, zakupy

19.10.2012

Nie mogłam oprzeć się pokusie i postanowiłam pochwalić się moimi najnowszymi zdobyczami. Dom co prawda na dzień dzisiejszy dopiero fundamenty, ale ja staram się sukcesywnie poszerzać swoje wyposażenie :D.
Stworzyłam nawet małą artystyczną kompozycję, aby godnie zaprezentować nowe nabytki :D

Na zdjęciu:
Nowe kieliszki w uwielbianym przeze mnie stylu retro.
Nowa taca w tym samym stylu. Jest duża, ale zadziwiająco lekka, z żeliwnymi rączkami.
30-letnią cukierniczkę z posrebrzaną pokrywką dostałam w spadku od mamy, która to dostała ją właśnie 30 lat temu na imieniny.
Posrebrzane łyżeczki to równie wiekowy prezent dla mojej mamy, przekazany teraz mnie.
I filiżanki. Cudne, porcelanowe filiżanki by Laura Ashley kupione na wyprzedaży.
  


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz